Οδύνη

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Μια χαρά είμαι, δεν έπαθα κάτι, απλά σήμερα είχα μια διάθεση να γράψω κάνα στίχο, όπερ και εγένετο.
Δεν θα έλεγα ότι είναι και ότι πιο ευχάριστο, οπότε άμα πιστεύετε ότι θα σας χαλάσει η διάθεση αποφύγετε το.

σκοτάδι στις ψυχές
γίνεται χρήση αλόγιστα από ουσίες
που ναι απαγορευμένες λες
και έχεις πει ότι πρέπει να σκοτωθείς
από παιδί γιατί σου έχει φταίξει η ζωή

παιδιά από το γυμνάσιο βουτηγμένα στα σκατά
κ αυτό γιατί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ή πιο σωστά
κανείς δεν φέρθηκε σωστά σε παίδια που αντιμετώπισανε πρόβλημα
και σόρυ μα έχω κόλλημα μ αυτά

ψυχολόγικα προβλήματα έχουν αποδέκτες θύματα
παιδιά που χαν γονείς ή συγγενείς με χρήματα
κ όμως δεν περνάγαν τα σωστά μηνύματα
και καταστρέψαν ότι αγαπούσαν πιο πολύ

το κάθε παίδι σήμερα είναιμπροστά από ένα πισί
και πιο μικρό στην τηλεόραση έχει χαθεί η ενόραση
μικραίνει πλέον η όραση επέρχεται η επώαση
του σκότους στο μυαλό

πραγματικό κακό προέρχετε από ότι έχεις για καλό
κ αυτό δεν είναι καλό πίστεψε με bro
θα πονέσω πιο πολύ άμα σε δω να μου πληγώνεις τον σκοπό
παρά με ένα κινητό των 810 ευρώ

μην τρως αβέρτα ότι σκατό σου δίνουν
φτύνουν από πάνω σου και συ κρατάς ομπρέλα μα δεν φτάνει
το δρεπάνι έχει αράξει στο κεφάλι σου από πάνω
και περιμένει μια απότομη σου κίνηση

κ είναι η τρελά κ η ανωμαλία
που οδηγεί πολλές φορές στην βία
και μετά πάλι τα ίδια.

φαυλεπίφαυλος κύκλος
κ ο κύκνος μετατρέπετε ευθύς σε πύκνος θάμνος
γεμισμένος με το άσμα που δεν έβγαλε ποτέ
και τε-
λιώσαν ευθύς οι ευκαιρίες που χε να ξεπέ-
σει από τν Εδέμ

και κλαίνε οι αγγέλοι κ αυτό θέλω να το πιστέψεις
έχω σκέψεις βουτηγμένες μες στην πίσσα
τους δαιμόνες μου αντιμετώπισα στα ίσα-πίστεψε το
έχω πονέσει για να φύγει ο πόνος μου καταλάβε το

σε χαλεπούς καιρούς αλαφιασμένες οι ανάσες
κάνω πάσες τα όνειρα μου
σ άδειες κάσες στα νεκρά μου
σχέδια και οράματα που κάηκαν μιας μέρας τα χαράματα

είναι τα δράματα που πέρασα και πέρασες
το ξέρω δεν το ξέχασες
μα έφτασες στα όρια σου πόνεσες και έκλαψες
σηκώθηκες και έφυγες
πριν σε κατάλαβει κανείς
μα ο πόνος της ντροπής
είναι εκεί που θα τον δεις
να εμφανίζεται μπροστά σου, με σάρκα και οστά,
τα ποσοστά των χτυπημένων αυξάνονται δραματικά.

βλέπεις να καταφεύγουνε σε λύσεις λανθασμένες
που το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι χρύσες πένες
σε λίγους που πλουτίζουν/όσο αυτοί φαληρίζουν-είναι πίκρα
σαν φαρμάκι από φίδι μες στην νύχτα

πόνος ειν η λέξη που εκφράζει την ψυχή μου
όταν βλέπω γύρω να εξασθενεί η όραση μου
χώρις να εθελοτυφλώ και ας με κάνουν να το πιστεύω
δεν χορεύω στους χορούς τους που επιβάλουν να χορεύω

δεν δεσμεύω το μυαλό μου στα όρια που μου χουν βάλει
κ αυτό γιατί θα είχα βαλθεί να γίνω μαύρο χάλι
βλέπω πάλι σκοτεινές σκιές σε τοίχους ξεχασμένους
να μην πονάς ποτέ φίλε τους ήδη πονεμένους

Οδυηρά τα όνειρα που είχαν κάποιοι από παλιά
και αποδείχτηκαν σοφά μα κατ απόλυτη τιμή
γιατί κάθε στιγμή σε περιμένει στην γωνία
αυτή η παλιά γνωστή που σε έπνιγε στο όνειρο σου

πόσους πόνους βίωσες και νόμιζες πως απεβίωσες μα εσύ ορθώθηκες ψηλά;
τελικά ήτανε ψευδαίσθηση και έμεινες στα ίδια επίπεδα
τα σχέδια σου όλα αποδείχτηκανε επίπονα
και μήπως να σε άφηνα να κάτσεις να σκεφτείς;
είναι δύσκολο να βρεις τους κρύφους δρόμους της ζωής...




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου