Διάφορα κολλήματα

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Μιας και έχω διάφορα κολλήματα ανά καιρούς, που είναι απλά κομμάτι και δεν μπορώ να τα χώσω κάπου αλλού, ας τα βάλω εδώ και χέστηκα. Κομμάτια από διάφορα είδη, μερικά αρκετά ξέμπαρκα μεταξύ τους, αλλά που με πορώνουν ασύστολα.

Skrillex feat. Foreign Beggars and Bare Noize - Scatta (Dubstep / Hip Hop)
Αγαπημένος dubstep artist με αγαπημένο Βρετανικό hip-hop συγκρότημα=εκσπερμάτιση στην δεξιά μου τσέπη γιατί στην αριστερή έχω το κινητό.


Dilated Peoples - Proper Propaganda (Hip Hop)


Απ έναν από τους αγαπημένους μου hip hop δίσκους ενός από τα αγαπημένα μου hip hop συγκροτήματα. Εδώ άλλαξα παντελόνι γιατί γέμισε η τσέπη


The Anomalies - 1830 (Alternative Rock)


Αλτερνατιβ ροκάδες εκ της Γηραιάς Αλβιώνας με hip hop στοιχεία όπου γουστάρουν και γενικά κάνουν ότι γουστάρουν βγάζοντας ότι γουστάρουν για να γουστάρουμε. Το συγκεκριμένο μάλλον το έχω και ήχο κλήσης.

B-Real, Coolio, Method Man, LL Cool J And Busta Rhymes - Hit Em High (Hip Hop)


Space Jam, Michael Jordan να καρφώνει με assist Bugs Bunny ξέρω γω και δεν συμμαζεύεται. Ταινιάρα με τα όλα της που την λατρεύω από 5-6 χρονών ή όσο ήμουν τέλος πάντων όταν βγήκε. Τι κάνει την ταινία πιο γαμάτη; Αυτό. 5 από τους top mcs της εποχής σε ένα από τα πιο γαμάτα posse cut που έχουν βγει. Δεν θα το μισήσω ποτέ.

Apocalyptica feat. Sandra Nasić - Path Vol. 2 (Symphonic Metal)

Τι σχέση έχουν οι φαρδιάδες πιο πριν με την κυρία από εδώ; Καμία. Αλλά είπα ότι θα δεις επιλογές εκ διαμέτρου αντίθετες η μια με την άλλη. Το είπα; Σε προϊδέασα; Σκάσε τότε. Αγαπημένο album το Cult και το Path (στην instrumental μορφη) από τα πολύ λατρεμένα. Ωστόσο αυτή η έκδοση με καυ...χμμ να το πω; ΜΕ ΚΑΥΛΩΝΕΙ!!!! Τον χειμώνα σε κάτι ζοριλίκια μου το άκουγα  συνέχεια. Ε, μετά χάθηκε κάπου μέσα στο pc μου για να ξεθαφτεί ξανά πρόσφατα. Μην πείτε ότι δεν είναι ωραίο.

Linkin Park - By Myself (Alternative Metal)

Αρκετά hated συγκρότημα και δεν μου κάνει εντύπωση. Οι heavymetalάδες τους χαρακτηρίζουν gay για χ,y λόγους, οι hiphopάδες πάλι gay ή κάτι αντίστοιχους για z,h λόγους ε ντάξει εμένα το Hybrid Theory μου άρεσε και το Meteora. Από κει και μετά άντε 3 κομμάτια τους να ακούω. 
Αλλά αντικειμενικά δεν γίνεται να μην πεις τουλάχιστον αξιόλογο το Hybrid Theory θα είσαι ένας ψεύτης με παρωπίδες.ΨΕΥΤΗ! Αυτό το κομμάτι το αγαπάω δατσολ.

R.A. the Rugged Man, Hell Razah, Jojo Pelligrino, Remedy & Blaq Poet - Posse Cut (Hip Hop)
Ok, εντάξει, αγαπώ λίγο παραπάνω το hip hop, τι να κάνουμε; Βασικά το συγκεκριμένο κομμάτι δεν ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα άλλα. Απλά για κάποιον λόγο το λατρεύω, χωρίς ωστόσο να με πορώνει όσο τα άλλα. Έχει και την κλιπάρα του, όπως κλιπάρα είναι και οποιοδήποτε κλιπ έχει κυκλοφορήσει από τον Mr. Crustified Dibbs.

Αυτά, θα κάνω κάποια στιγμή κάτι αντίστοιχο γιατί δεν τελείωσα, απλά βαρέθηκα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου